דלג לתוכן העיקרי

חמישה מלונות קרח לחופשת חורף מושלמת


סוג הנסיעה
טבע ונופים

דמיינו את עצמכם פוסעים בעדינות על השלג הטרי ומסתכלים בהשתאות על הזוהר הצפוני שמאיר את השמיים. אין כמו החורף הנורדי. ואם כבר לחוות את כל הקסם הזה, אז למה לא בתוך איגלו נעים, עטופים בשק שינה תרמי ושמיכה עבה ומחממת? בדיוק בשביל זה בחרנו את אפשרויות האירוח הכי מגניבות (וקרירות) באירופה.

Arctic Snow Hotel & Glass Igloos – סינטה, פינלנד

Arctic Snow Hotel

במרחבים הכפריים של לפלנד הפינית נמצא Arctic Snow Hotel – מקום מפלט אמיתי עם סוויטות שבנויות מ-100% שלג וקרח. בואו לשחרר את כל המתח בסאונת שלג או בג'קוזי באוויר הפתוח, ואל תשכחו לתאם מראש שיחת השכמה כדי לראות את הזוהר הצפוני במלוא תפארתו. אפילו בנו במקום כנסיית קרח וסוויטת כלולות, למקרה שפתאום יתחשק לכם לשים טבעת ולהתחתן בלוקיישן בלתי נשכח. ואם תעדיפו להירדם כשמולכם שמיים זרועי כוכבים, פשוט תוכלו להזמין איגלו מזכוכית. מדובר באיגלו חדיש עם גג מזכוכית, שדרכו אפשר לצפות ללא הפרעות במחזה המרהיב של הזוהר הצפוני בלי בכלל לצאת מהמיטה. כדי לחוות את החוג הארקטי בצורה אותנטית במיוחד, אפשר ליהנות מארוחה במסעדת קרח או להשתתף בפעילויות מקומיות כמו הליכה בנעלי שלג, פיסול בקרח ודיג בקרח.

Santa’s Igloos Arctic Circle – רובניימי, פינלנד

Santa’s Igloos Arctic Circle

מקום האירוח Santa’s Igloos Arctic Circle ברובניימי (Rovaniemi) מזמין אתכם להתארח באיגלו מעוצב עם גג מזכוכית, חלוקי רחצה מפנקים וחדר רחצה פרטי שכולל מקלחת גשם. מארז של ארוחת בוקר יגיע עד פתח הדלת שלכם, כדי שתוכלו לאכול במיטה מול הנוף של השמיים הארקטיים. אטרקציות כמו 'הכפר של סנטה קלאוס', מתחם Arctic Golf Finland ואתר הסקי Ounasvaara נמצאות במרחק נסיעה קצר, אז לא ישעמם לכם לרגע.

Kirkenes Snowhotel – קירקנס, נורבגיה

Kirkenes Snowhotel

ב-Kirkenes Snowhotel תוכלו לבחור בין סוויטה מרווחת בשלג לבין קוטג' חמים ונעים מעץ שנבנה בהשראת בקתות הציד של הסאמים. כך או כך, השהייה כוללת ארוחת בוקר וערב במסעדה של המלון וכניסה לסאונה. פנו לצוות האדיב של המלון אם תרצו להשתתף בפעילויות כמו גלישה במזחלת שלג שרתומה להאסקים סיביריים או נסיעה באופנוע שלג. קירקנס (Kirkenes) היא ללא ספק יעד מושלם בחורף, אבל גם בקיץ תיהנו פה משלל אטרקציות באווירה כפרית, כמו טיולים בטבע, דיג ורפטינג שבו תוכלו לראות סרטני קינג-קראב.

Icehotel – יוקאסיארבי, שבדיה

Icehotel

במקום האירוח Icehotel, שנמצא בכפר יוקאסיארבי (Jukkasjärvi), החדרים בנויים מקרח שעשוי ממימיו של נהר טורנה (Torne) הסמוך, וכוללים פסלים קפואים מעוטרים שפוסלו על ידי אמנים בינלאומיים. יש גם מסעדה שמציעה תפריט מגוון וטרקלין עם מבחר משחקי קופסה – הפתרון המושלם למי שרוצה להעביר ערב נעים בלי לצאת מהמלון. אם בא לכם לטייל קצת יותר באזורים הכפריים של שבדיה, במרחק של 20 ק""מ בלבד נמצא הר לואוסווארה (Luossavaara) ובו יש אתר סקי עם אותו השם.

Sorrisniva Igloo Hotel – אלטה, נורבגיה

Sorrisniva Igloo Hotel

המסעדה ב-Sorrisniva Igloo Hotel, מקום אירוח ששוכן בעיירת החוף הנורווגית אלטה (Alta), מגישה מטעמים מקומיים מרהיבים כמו דגי פורל וסרטני קינג-קראב טריים, תותי בר שנקראים 'קלאודברי' ובשר לצד ירקות שמגדלים באזור. כדי להגיע לארוחה רעבים באמת, צאו קודם לספארי שלג או לסיור על מזחלת כלבים – או שפשוט תבלו כל היום בג'קוזי תחת כיפת השמיים.