דלג לתוכן העיקרי

חמישה יעדים מושלגים לחופשת חורף


סוג הנסיעה
חופשה בעיר
איים

כשהחורף מתחיל, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתחבר למזג האוויר הקר ולהזמין לעצמנו חופשה מושלגת וקסומה. כדי לעזור ולתת קצת השראה, אספנו כאן את הבקתות הכי מקסימות, את אתרי הסקי הכי מפוארים ואת המקומות הכי טובים לצפייה בתופעת הזוהר הצפוני ברחבי העולם.

Rosenheim Hakuba, נגאנו, יפן

‏נופי השלג שנשקפים מ- Rosenheim Hakuba מחכים שתיהנו מהם

למרות שמדובר באתר סקי עם בר קריוקי משלו, Rosenheim Hakuba מעוצב באופן יותר מסורתי מאשר אביזרי הנוחות שלו. הוא בנוי בסגנון של אחוזה שוויצרית ישנה, שכוללת חזית מעוטרת עם שעון גדול, ומסביב לו עצי אשוח שמנקדים בהמוניהם את מדרונות האלפים היפניים. תוכלו לקחת את ההסעה לאתר הסקי 'Hakuba Happo One' כדי ליהנות מיום ממריץ של סקי או סנובורד, לפני שתחזרו אל המעיינות החמים הפרטיים של Rosenheim Hakuba.

The Lodge at Flying Horse, קולורדו, ארה""ב

להתעורר לממלכת חורף קסומה בקולורדו

קולורדו היא אחת המדינות המושלגות ביותר בארצות הברית, שהתברכה בנופים מדהימים במיוחד. בחורף, האורחות והאורחים של The Lodge at Flying Horse מוזמנים ליהנות מהנוף של רכס הרי הרוקי המכוסים בשלג וממגוון מתקנים: מסלול הגולף Weiskopf שפועל מחוץ לעונה (בהתאם לתנאי מזג האוויר), ספא, בריכת שחייה וטרקלינים מפוארים שבהם אפשר להתכרבל ולצפות בפתיתי השלג שנופלים בחוץ.

מלון Litli Geysir, האוקדאלור, איסלנד

צאו למרדף אחר הזוהר הצפוני בהאוקדאלור שבאיסלנד

קשה לחזות בדיוק מתי ואיפה אפשר לצפות בזוהר הצפוני, אבל הסיכויים לצפות בתופעת הטבע המרהיבה הזאת גבוהים יותר בעמק האוקדאלור (Haukadalur), שהוא חלק ממסלול 'מעגל הזהב' באיסלנד. מלון Litli Geysir (שנקרא על שם המעיינות החמים שסמוכים לו) הוא אוסף של בקתות איסלנדיות מסורתיות שמוארות בחמימות באמצעות נרות משעווה טבעית ומעוצבות בסגנון מינימליסטי. יש כל כך הרבה מה לעשות בסביבה מלאת הנופים הזאת, כמו למשל סיור באופנועי שלג, או ביקור מעורר השראה בגייזר בשעת הזריחה.

מלון Le Faucigny Hotel de Charme, רון-אלפ, צרפת

הנוף של המון בלאן יעשה לכם את היום

כשמדובר בנופים קסומים וחורפיים, אין תחרות לפסגות הלבנות והבקתות הקלאסיות של שאמוני (Chamonix). צאו לגלוש בכמה מהמדרונות הטובים ביותר באירופה ולרחף באוויר מול פסגת המון בלאן, באחד מהרכבלים שבסביבה. ואחרי יום כזה, אפשר לנוח ולהתחמם במלון השיקי Le Faucigny Hotel de Charme, שהוא בקתה מודרנית עם ג'קוזי, סאונה וטרקלין שמעוצבים בצבעים כהים חמים, עם אח וספריות מהרצפה עד לתקרה.

⁧Valen Cabins, ריינה, נורבגיה

שילוב של נופי ההרים ונופי הים בריינה שבנורבגיה

בכפר הדייגים הנורבגי ריינה (Reine) תמצאו את Valen Cabins – בקתות בצבע אדום עמוק שמכוסות בנטיפי קרח, עם אח עצים מברזל יצוק ונוף יפהפה להר ולים. כדאי לשכור רכב כדי לצאת להכיר את האזור ואת הנופים המרגיעים שלו, או שאפשר פשוט לשבת במרפסת שלכם וליהנות מהנופים ומהכוכבים בלילה בהיר, כשאתם עטופים בשמיכה חמימה."